Digitalno uredsko poslovanje Usklađeno s Uredbom o uredskom poslovanju („Narodne Novine” br. 75/2021)
Zaprimanje i dodjela oznaka
1. Skeniranje fizički zaprimljenih pošiljki i drugih dokumenata
2. OCR — optičko prepoznavanje teksta
3. Digitalno zaprimanje pismena iz drugih sustava za uredsko poslovanje
4. Digitalno zaprimanje elektroničke pošiljke putem email-a
5. Evidencija i upravljanje pošiljkama koje se ne otvaraju
6. Evidencija i ispis potvrda primitka fizičkog i elektroničkog dokumenta
7. Slanje potvrde primitka
8. Slanje obavijesti o nečitkosti
9. Dodjela urudžbenog broja/označavanje dokumenata internom automatikom platforme
10. Primjena linearnog ili 2D bar koda
11. Poveznica na e-Popis brojčanih oznaka
12. Primjena Popis brojčanih oznaka javnopravnih tijela
Obrada i ovjera
1. Automatsko urudžbiranje, rezervacija brojeva
2. Urudžbiranje automatskom dodjelom urudžbenog broja
3. Evidencije priloga (uz pismena)
4. Izrada akata i pismena temeljem pripremljenih predložaka
5. Klasifikacijske oznake tajnosti na dokumentima
6. lzrada službenih bilješki
7. Upravljanje tijekom i vrstama poslovnih procesa (postupaka) (WFM/BPM)
8. Planiranje dosjea i brojčanih oznaka stvaratelja i primatelja akata te upravljanje ostalim matičnim podacima (šifrarnicima)
9. Primitak, raspoređivanje i urudžbiranje ulaznih pošiljki i pismena, otvaranje i praćenje predmeta i pismena
10. Dostava pismena/predmeta u rad
11. Mogućnost hijerarhijske strukture prava pristupa
12. Pristup i dostava predmeta i pismena službenim osobama prema ovlastima
13. Evidencija predmeta upravnih i neupravnih postupaka, te prijenosa predmeta iz neupravnog u upravni
14. Primjena elektronitkog potpisa i elektronitkog pedata
15. Procesna implementacija aktivnosti ovjere i potpisa