Projekt Trans Integral
Projekt obuhvaća logističko poslovanje, upravljanje kamionima i otpremu tereta brodovima (kontejnerima) iz Kine. Posao se oslanja na operativni tim u Zagrebu te gradovima Rijeci i Pločama na hrvatskoj obali. Ciljevi projekta definirani su kao podrška svim poslovnim aktivnostima: prodaja, ugovori, CRM, naplata, optimizacija rute, troškovi, dobit – gubitak, izvješća uprave na raznim osnovama, npr. narudžba, ugovor, partner, radni nalog, vremenska linija / razdoblja itd.
Softversko rješenje namijenjeno je pokrivanju svih aktivnosti te uvođenju optimizacije vremena i resursa. U prijašnja vremena klijent je koristio nekoliko različitih softverskih rješenja i bio je prisiljen ručno obavljati mnoge radne aktivnosti, posebno u domeni izvještaja, analiza i praćenja naloga. Jedan od najvažnijih ciljeva ovog projekta bio je postići višu razinu produktivnosti osobe. KPI mjerni podaci postavljaju se na početku. Klijent je želio izmjeriti broj izvršenih poslova po osobi i procijeniti kvalitetu posla uvođenjem mjernih podataka. Posao se trebao širiti, ali infrastruktura ga nije mogla podržati zbog nedostatka alata i mnogih prepreka u svakodnevnim aktivnostima koje predugo traju. Programsko rješenje moralo je riješiti sve ove izazove i to je i učinilo.
Client
Client is Logistics Company from Croatia, Trans Integral
Project Description
Project is introducing ERP in logistics business, optimization of processes and creating sufficient tools and infrastructure needed for business expansion.
Our task
Our project task was to digitalize all processes and activities and to consolidate all activities trough one platform. Business activities were distributed among various applications and there was a lot of paper work. The crucial goal was to shorten the time spent working on logistics support and monitoring tasks
Projekt Hrvatska lutrija
Projekt se sastoji od središnje web aplikacije i mobilne aplikacije. Opseg projekta bili su prodajni procesi, a osnovni cilj je da se ti procesi moraju optimizirati. Prodajno osoblje putuje kroz zemlju i posjećuje poslovnice u kojima trebaju ažurirati proizvode koji se prodaju u poslovnicama. Aplikacija se koristi za optimizaciju ruta, unos podataka, sinhronizirano sa središnjim mjestom. Administracija se vrši na središnjem mjestu.
Tijekom provedbe održane su mnoge radionice.
Testiranje s osobljem provedeno je tijekom cijelog razdoblja provedbe.
Client
Client is Croatin Lottery
Project Description
Standard activities of sales personnel need to be optimised with tis application. People, products, locations, central administration, mobile application for update information about product and items on locations, route optimization.
Our task
Our task was to design and implement central and mobile solution, and to make evidence questionnaires for update product list on location basis, route planning, route optimization and tracking of activities and work for the personnel
O NAMA
• Naša rješenja su inovativna i jednostavna za upotrebu te doprinose porastu efikasnosti i smanjenju troškova
• Ustrajni smo u iznalaženju prilagođenih rješenja, optimalnih za kupca
• Naša rješenja sadrže postupke optimizacije i stalno se nadograđuju, pa ste uz nas uvijek korak dalje