RAD – Rapid Application Development

Prednosti korištenja

—————————-

Platforma za informatizaciju poslovnih aktivnosti.

Bazirana na upravljanju dokumentima.

Brza proizvodnja unosnih sučelja i izvještaja.

Nije ovisna o industriji, primjenjiva u svim poslovnim procesima.

Sadrži platformu za upravljanje procesima

Rapid Application Development  – je proces koji omogućuje korisnicima da dobiju uvid u razvojni model u ranoj fazi kako bi utvrdili ispunjava li njihove zahtjeve. Prototip se zatim, na temelju njihove povratne informacije, mijenja i taj se interaktivni slijed ponavlja sve dok sustav ne bude u potpunosti razvijen

  • Upravljanje revizijskim procesom

    Planiranje revizije, definiranje područja revizije, izrada godišnjeg plana, praćenje realizacije plana, dodjela resursa i vremenskog razdoblja po područjima unutar plana

  • Upravljanje nalazima

    Unos nalaza, ažuriranje, praćenje po revizijama, područjima usklađenja, godišnjem planu, opsegu, sortiranje po rizicima, vremenu realizacije i godišnjim planovima

  • Preporuke i zatvaranje nalaza

    Unos preporuka po nalazima, izrada liste obveza i zadataka po nalazima, višestruki zadaci po jednom nalazu, mogućnost redefiniranja zadataka i djelomičnog zatvaranja nalaza, praćenje i filtriranje po reviziji, planu, nalazu preporuci zadacima, u vremenu i po razdobljima koje sami definirate

  • Upravljanje rizicima

    Unos kataloga prijetnji, definiranje izračuna rizika po vlastitoj metodologiji, unos i kreiranje skale rizika, tipovi i vrste rizika (rizici poslovanja ili strategije, rizici proizvoda, operativni rizik, rizici kvarova opreme, ljudske greške rizici uslijed više sile i slično), grupe imovine, praćenje, sortiranje i filtriranje po tipu, datumu evidencije, statusu zatvaranja, praćenje realizacije obrade rizika

  • Baza informacijske imovine

    Alat podržava upis kataloga po vlastitom izboru i korištenje istih u procesima izrade revizije i upravljanja rizicima, a najvažniji su katalog imovine, katalog prijetnji. Usklađenost sa standardima

  • Upravljanje dokumentacijom

    Unos dokumenata, pohrana i pretraga dokumenata, tipovi dokumenata i metapodaci, vezanje dokumenata za reviziju ili po predmetu, pretraga po ključnoj riječi, jednostavan dohvat dokaza revizije, pretraga dokumentacije po revizijama ili rizicima, revidiranje usklađenosti

  • Baza znanja

    Korištenje industrijskih standarda u reviziji, baza kontrola, predefinirane check liste, kreiranje novih lista, reference na standarde

  • Izrada kontrolnih listi

    Mogućost kreiranja baze vlastitih kontrolnih ciljeva, kreiranje listi za provjeru, mogućnost ponovnog korištenja (ponavljajuće evaluacije), predlošci, dodjela po ulogama i osobama

BRZA IMPLEMENTACIJA RJEŠENJA

Podrška

Rješenje ima kontinuiranu podršku proizvođača, izradu novih verzija, nadogradnji, sigurnosnih dogradnji i drugo

Lakoća instalacije

Aplikacija može biti u oblaku ili na vašem sustavu

Kontinuirane nadogradnje

Aplikacija se kontinuirano nadograđuje prema zahtjevima tržišta, regulative i standarda

Vidljivo na raznim uređajima

Aplikacija je responzivna, može se koristiti na laptopu i na mobilnom uređaju

Stabilnost rada

Aplikacija radi stabilno bez prekida, zastoja ili poteškoća prikaza

Mogućnost nadogradnje po željama

Ukoliko korisnik ima potrebu za prilagodbom po njegovim željama, proizvod se dograđuje po narudžbi

ZNAČAJKE APLIKACIJE

Upravljanje revizijskim procesom, upravljanje rizicima, nalazima, preporukama te postupcima obrade rizika – više…

O NAMA

• Naša rješenja su inovativna i jednostavna za upotrebu, te doprinose porastu efikasnosti i smanjenju troškova

• Ustrajni smo u iznalaženju prilagođenih rješenja, optimalnih za kupca

• Naša rješenja sadrže postupke optimizacije i stalno se nadograđuju pa ste uz nas uvijek korak dalje

KONTAKT

GDJE SMO