Digitalni radni nalozi – Work order software
Softver za radne naloge (Work order software) temelji se na dodjeljivanju radnih zadataka unutar organizacije.
Softver je prilagodljiv svim industrijskim granama. Pomaže vam da podjelite zadatke na više odjela i/ili osoba.
Omogućuje kreiranje, dodjelu i praćenje radnih naloga te aktivnosti vaših zaposlenika u realnom vremenu.
Planiranje i kalendari (dodjela zadataka, preusmjeravanje, praćenje trajanja izvršenja radnih zadataka).
Prednosti korištenja:
- Transparentnost obavljanja radnih zadataka dovodi do porasta učinkovitosti.
- Praćenje troškova. Sustav evidentira aktivnosti, trajanje, vrijeme izvršavanja i dovršenja, arhivira dokumentaciju (pohrana radnih naloga u DMS sustav, smanjenje papirnatih evidencija).
- Notifikacije – slanje notifikacija omogućuje da se postave alarmi, obavijesti o dovršavanju ili podsjetnici na periodičke obaveze djelatnika, slanje na WhatsApp , kompletiranje naloga na mobilnoj aplikaciji.
- Centralni nadzor omogućuje da imate uvid koje su aktivnosti u tijeku, koje su dovršene, gdje su raspoređeni djelatnici, koji je status pojedine aktivnosti i da li su poslani dokumenti (slanje preko mobilne aplikacije skeniranog/fotografiranog dokumenta uz predmet).
- Sustav radnih naloga primjenjiv je u organizacijama koje imaju terenski rad, sa više timova ili pojedinačnih izvršitelja, (tehničari inženjeri, serviseri i slično).
- Sustav DMS i radnih naloga daje detaljna izvješća o narudžbama i analitiku. Imate cjelovit sustav upravljanja terenskim poslovanjem bilo da se radi o instalacijama ili održavanju.
- Radni nalozi prate cijeli tijek projekta ili održavanja, te centralno pohranjuje aktivnosti, dokumentaciju, služi za planiranje, arhivira dokumente pratećih troškova.
- Moguće nadogradnje: upravljanje imovinom, računi, profitabilnost, analitika prihoda i rashoda po projektu/ugovoru o održavanju i slično.
- Modul skladišta nadovezuje se na sustav po potrebi.